My Weekend in Budapest & Bratislava

Ένα ακόμα σαββατοκύριακο που πέρασα εκτός Πράγας, αυτή τη φορά όμως σε δύο χώρες, την Ουγγαρία και τη Σλοβακία. Επίσης απόφαση τελευταίας στιγμής (κυριολεκτικά, Παρασκευή φεύγανε, Τετάρτη έδωσα την προκαταβολή!)  και ειλικρινά, πριν ξεκινήσουμε δεν είχα ενημερωθεί καθόλου για τίποτα! Το πιο ανοργάνωτο ταξίδι που έχω κάνει στη ζωή μου! Παρ’όλα αυτά περάσαμε τέλεια και-για το χρόνο που είχαμε- πιστεύω πως προλάβαμε να δούμε τα πιο σημαντικά (αν και σε αυτό βοήθησε το γεγονός πως πήγαμε με ένα *σχεδόν* οργανωμένο πρακτορείο) .

Βουδαπέστη img_3567

• Boat Party: Φτάσαμε στη Βουδαπέστη αργά το απόγευμα, οπότε η πρώτη εικόνα της πόλης που είχαμε ήταν by night. Αφού τακτοποιηθήκαμε στο hostel μας και φάγαμε βραδινό, ξεκινήσαμε για τη νυχτερινή διασκέδαση που μας είχαν κλείσει, η οποία περιλάμβανε μια μικρή κρουαζιέρα  κατά μήκος του Δούναβη με ένα  ποταμόπλοιο το οποίο ήταν ειδικά διαμορφωμένο για clubbing (!)
Ουγγρικό Κοινοβούλιο

Η Αλυσιδωτή Γέφυρα και το Κάστρο του Λόφου

img_339615284932_1134884316627017_1851971211800910640_n

Η επόμενη μέρα ήταν ολόκληρη ένα tour στην παλιά πόλη της Βουδαπέστης. Συγκεκριμένα είδαμε:

• Βασιλική του Αγίου Στεφάνου: Έξω από την οποία τοποθετείται κάθε χρόνο το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο παζάρι της Βουδαπέστης.

img_3400img_3402img_3404img_3405img_3406img_3407

Ουγγρικό Κοινοβούλιο

• Τα παπούτσια του Δούναβη . Ίσως το πιο συγκινητικά μνημείο της Βουδαπέστης. Δίπλα από τη Γέφυρα των Αλυσίδων στον Δούναβη είναι το Μνημείο για τους 550.000 Ούγγρους Εβραίους που έχασαν τη ζωή τους το 1944 – 45. Πολλοί από αυτούς εκτελέστηκαν ομαδικά στην όχθη του ποταμού από συμπατριώτες τους, συνεργάτες των Ναζί. Πρωτού τους πυροβολήσουν, τους ανάγκαζαν να βγάλουν το πιο πολύτιμο πράγμα που είχαν επάνω τους: τα παπούτσια τους.

img_3433img_3432about-shoes-on-the-danube4_574_383

• Αλυσιδωτή Γέφυρα: Προκειμένου να περάσουμε στην απέναντι όχθη του ποταμόυ περπατήσαμε την εντυπωσιακή αυτή γέφυρα.

img_3434img_3436img_2512

• Νεογοτθική Εκκλησία του Matias και ο Πύργος των Ψαράδων: Το αγαπημένο μου μέρος στη Βουδαπέστη! Αν και μας βγήκε λίγο η ψυχή να ανεβόυμε (τα σκαλιά είναι αρκετούτσικα) ο κόπος άξιζε σίγουρα!
Η Εκκλησία του Matias

Ο Πύργος των Ψαράδων

img_3443img_3452img_3446img_3481

Μετά το tour καθίσαμε να φάμε το μεσημεριανό-βραδινό μας σε ένα μικρό εστιατόριο με παραδοσιακή κουζίνα. Για να είμαι ειλικρινής δεν πολυθυμάμαι τί ήταν αυτό που παρήγγειλα, είμαι όμως σίγουρη για το οτι μου άρεσε και για το οτι είχε υπερβολικά πολλά τηγανητά κρεμμύδια!

img_3499img_3503img_3504

Πριν γυρίσουμε στο hostel περιηγηθήκαμε στο χριστουγεννιάτικο παζάρι μπροστά από τη Βασιλική του Αγίου Στεφάνου.

Τέλος, κλείσαμε τη βραδιά μας με Ruin Pub, ένα πολύ χαρακτηριστικό είδος pub στη Βουδαπέστη. Η ονομασία του το χαρακτηρίζει απόλυτα.

img_3565img_3552img_3555img_3556img_3557img_3559img_3562

ΜΠΡΑΤΙΣΛΑΒΑ

Το επόμενο πρωί σηκωθήκαμε νωρίς, μαζέψαμε τα πράγματα μας και ετοιμαστήκαμε για τη Μπρατισλάβα . Το ταξίδι μας εκεί ήταν ουσιαστικά μια μεγάλη στάση στο δρόμο της επιστροφής μας  για την Πράγα. Φτάσαμε νωρίς το μεσημέρι και φύγαμε αργά το απόγευμα. Παρά το σχετικά λίγο διαθέσιμο χρόνο όμως πάλι θεωρώ οτι μπορέσαμε να δούμε τα κυριότερα (η Παλιά Πόλη είναι μικρή οπότε τη γυρίσαμε γρήγορα).

Εθνικό Θέατρο Σλοβακίας
Christmas Market στην Πλατεία της Παλιάς Πόλης

Και άλλο Christmas Market

Πίστα Πατινάζ στην Πλατεία της Παλιάς Πόλης
Το δεύτερο πιο στενό σπίτι στον κόσμο(!)

Το Κάστρο της Μπρατισλάβα από μακρυά

η Νέα Γέφυρα της Μπρατισλάβα

Κλείνοντας το post θα ήθελα να επισημάνω αυτή την καφετέρια ,στην οποία δεν πήγαμε, αλλά ερωτεύτηκα !